Rabu, 22 Mei 2013

Review Baju raya Terbaru

Dicatat oleh Arisya di 12:01 PG


Setelah sekian lama blog ni di tinggalkan, now saya kembali dengan entry terbaru.. Sekarang i'm offically kerja sudah... Alhamdullilah syukur, rezeki setelah lama menunggu. Bukan bangga diri tapi sekadar berkongsi dengan kawan-kawan semua. Now I'm a staff for reservation department for tourism company.
wah.. keluar bahasa inggeris rojak aku.. 

Hitung punya hitung tidak lama lagi mau puasa sudah, lepas tu raya. Dui nah... sekejap jak aku rasa. sekarang sudah bulan may. Ready sudah kah mau puasa? Tahun ni aku  excited mau puasa dan beraya sekali.. banyak sebab, firstly tahun ni aku dah ada kakak ipar then tahun ni aku beraya mungkin "berdua" insyallah amin.. Ehmm cik abang kita nak sama kaler baju juga ker.? tidak payah lah yer, tak juga kita beraya sama2, masing-masing jauh.

Okay lah.. Jum kita cerita pula pasal tempahan mau buat baju raya ni. Aku keliru sebenarnya ni, nak buat baju raya ke atau beli yang readymade terus.. haiihh, ni lah sikap betul, kalau buat masih ada ke tailor yang mau ambik tempahan, kalau beli muat kah aku ni, dah lah kecik... huhuk... So aku survey2 lah Butik On9 yang da kat Facebook ni.. then terjumpa lah design baju- baju raya yang cantek2.. jum kongsi-kongsi ..


~ Pepelum Kuning ~
Latest Design 



~ Nice Colour ~


~ Kuning Biru Cantek kan... ~


~ Warna aku suka :) Appel Green ~


~ Soft Colour ~ 



~ Daring Red, anyone ? ~


~ Pink Kurung With Lace ~

 
~ Grey With Lace ~

picture credit to puan yati fazli
https://www.facebook.com/hayati.ahmad )

Haiii, banyak sungguh pilihan aku, macam design cun2 ada.. tapi saiz nya yang buat aku haiihhh.. dengan ketinggian cuma 146 cm ni jawap nya kena pakai heel 4 inci lah ni.. kehkeh...
so anda pula bagai mana, pilih2 lah yar.. 
See You Next Entry .. Kita Jenguk Design Tudung2 Latest Lagi ya .. 

0 ulasan:

 

Story Of Classic Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review